יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

הסוס שדוהר

אוהבי מכוניות בייחוד "מכוניות שרירים" אמריקאיות שיראו את התמונה למטה יתבלבלו זו מוסטנג? אולי קאמרו? מתברר שלא זה אקווס EQUSS.


את המכונית הזו גיליתי במקרה שמעתי שיונדאי החלה לשווק למיליונרים הרוסיים את מכונית הפאר של EQUSS חיפשתי אותה ונתקלתי בחברה הנקראת Equus Automotive וכמובן מייצרת מכוניות למעשה כיום היא מייצרת דגם אחד בלבד מכונית ספורט יוקרה בשם BASS770. הסבר פשוט יותר הוא פשוט לתרגם מה שהחברה הזו מפרסמת באתר שלה.

BASS 770
אבן דרך חדשה בהיסטוריה של רכבי קצה.
BASS770 גרסת 2015 נולדה מתשוקה מתמדת למכוניות השרירים של שנות -60 וה- 70. עוצמת הפיתוי הגלומה ביפיפיות האגדיות ההן, שהאירו את חותמן אודות לעיצוב הפאסטבק הייחודי שלהן שעדיין משלהב ומרתק אנשים עד היום. גאוותנו על  EQUUS BASS770 אשר קובעת רף חדש בקבוצת רכבי יוקרה בינלאומיים כמכונית שרירים חדשה לגמרי המשלבת את הידע הטכנולוגי האמריקני הטוב ביותר של המאה ה-21.
ניתן לומר שהצליח להם פנסי הערפל הובאו באופן קיצוני קדימה ונראים כמו שני לועות של תותחים, הפנסים השקועים מזכירים את הפנסים המוסתרים של הקמארו


וגם מאחור היא שומרת על המראה

צ'לנגר המי
קאמרו SS



הסוס שלה (EQUUS =סוס בלטינית) מייצג בדיוק כמו עיצוב המכונית תנועה כשהוא עומד והוא מזכיר את השור של למבורגיני.

מדובר במכונית העשויה אלומיניום העשויה ידנית במחיר מזעזע של 250,000 דולר (שברולט קמארו חדשה בדגם החזק ביותר עולה 56,255 דולר Dodge Challenger SRT Hellcat עם 707 כ"ס עולה 59,995 דולר).

היא לא המכונית הכי חזקה מנוע 6.2 ל' מפיק 640 אבל שלדת האלומיניום של 1603 ק"ג מביאה אותה ל-308 קמ"ש ול 60 מייל בשעה ב-3.4 שניות עשירית שנייה פחות מהדודג' צלנג'ר הלקט החזקה יותר.

אז חוץ מהאלומיניום והעבודה הידנית מה גורם לה להיות יקרה כל כך?!
אולי הפנים שנראה כמו מכונית פאר מלפנים ומאחור.



אבל כנראה העיקר היא הרושם וכיאה למכונית ששואפת להיות פאסטבק היא חייבת להיות מהירה, פרועה מרושעת ושוברת חוקים כמו מוסטנג פסטבק של סאיב מקווין בסרט בוליט.



אתר EQUUS

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה